Treceți la conținutul principal

Pentru ei, pentru zmei


Revenire tardivă

Te rog să nu mă mai privești
Mi-ai zis că asta îți dorești
Mi-ai spus că nu mă mai iubești

Am plâns și nu te-am înțeles 
Am plâns și m-am gândit la tine
Am tot sperat să-ți fie bine 

Și într-o zi ai revenit
Ți-ai amintit că m-ai iubit 
Mi-ai zis că vrei să-mi fii din nou iubit 

Eu n-am dormit, mi-am amintit
De tine cum m-ai părăsit 
Și cât de tare m-ai rănit 

Eu nu sunt o alternativă
Întoarcerea ți-e cam tardivă
Mai du-te dracu, nu-s naivă!


Întâlnire

Ne-am întâlnit întâmplător
Eu mă duceam la coafor 
Și-ai apărut tu în decor 

Mi-ai zis că vrei să mă iubești
Mi-ai zis că sunt ce îți dorești
Dar toate au fost numai povești 

Povești frumoase și perfecte 
Șoptite dulce la ureche 
Pentru naive și amețite 

Ce cred orice fiindcă-s tâmpite!

Author: Bufnita Fericita

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Singuratate

"La început toate gândurile aparţin dragostei. Mai târziu toată dragostea aparţine gândurilor."Albert Einstein  Cunosc foarte multe persoane care s-au căsătorit în ultimii ani și nu exagerez când spun că mai mult de jumătate dintre ei nu sunt fericiți.  S-au îmbrăcat frumos, cu rochii și costume scumpe și extraordinare că doar o dată în viață e nunta ta, nu? Sau de două ori sau cine știe...  Un an ori doi din relația de cuplu l-au petrecut căutând cea mai extraordinară rochie și cel mai extraordinar costum, restaurant,aranjamente florale,mărturii, cabine foto (că este la modă acum) și fotograf.  Fotograful este cel mai important că el face "magia" și creează dovada pentru nepoți  că bunicii lor s-au iubit foarte mult și au trăit fericiți până la adânci bătrâneți.Dacă ne uităm la pozele de nuntă care circulă pe rețelele de socializare, vom descoperi că toate arată la fel!  De ce toate arată la fel,când știm cu toții că din fericire suntem diferiți?!Tipare, film

5 Cărți geniale pe care nu trebuie să le ratezi

Daca iti place sa citesti fictiune si dezvoltare personala, iti propun 5 carti pe care nu trebuie sa le ratezi. 1.Mark Manson - Arta subtila a nepasarii 2.Gabriel Garcia Marquez - Un veac de singuratate 3.Hector Abad Faciolince - Suntem deja uitarea ce vom fi 4.Elena Ferrante (tetralogia napolitana) Prietena mea geniala vol I, Povestea noului nume vol II, Cei care pleaca si cei care raman vol III, Povestea fetitei disparute IV 5.Osho - Traieste in felul tau

Cum să îți recâștigi încrederea în tine

1. Izolează-te o perioadă de toată lumea. Stai singur tu cu tine și cu gândurile tale chiar dacă sunt negative pentru că oricât de bine intenționați sunt cei din jurul tău, ei nu pot intra în mintea ta ca să poată vedea ce gândești tu cu adevărat și orice sfat sau discuție o să-ți accentueze și mai tare starea depresivă. 2. Fă o listă cu toate lucrurile greșite pe care crezi că le faci și încearcă să nu le mai repeți sau să le corectezi. 3. În cazul în care ai stări de teamă despre anumite lucruri, încearcă să te focusezi numai pe lucrurile pe care le știi sigure, palpabile. De exemplu, gândește-te la filmul Inception și la acel titirez. Fă-ți propriul tau titirez care să te țină  ancorat în realitate. 4. Ieși din casă și mergi singur în parc sau în locuri liniștite și nu foarte aglomerate. Ascultă cântecul păsărilor, privește copiii cum se joacă, privește cerul. 5. Elimină persoanele nocive și false din viața ta. Calitate nu cantitate. 6. Fă ce ai tu chef. Orice